11 december 2013, 21:59
 
- Ångrar du att du spelade matchen med tanke på skadan?
 
Jag ångrar inte matchen det minsta! Att få spela med världens bästa lagkompisar, helhjärtat, inför ungefär 1500 personer var en obeskrivlig upplevelse! Jag tror på ödet, allt händer av en anledning och idag efter skadan kan jag säga att jag uppskattar allt mycket mer. Saker som man tar för givet och glömmer bort att värdera.
 
- Har du någon kille på G?
 
Nej, jag skulle inte uttrycka det så! Jag har inte någon kille på G för tillfället.
 
- Berätta lite om dina vänner! 
 
Felica Gorton
Det här är en tjej som alltid ställer upp och alltid tänker på andras bästa! Jag är så oerhört tacksam för att jag har henne i miitt liv men jag tror hon allt för sällan får höra hur mycket jag älskar henne och behöver henne.
 
 
Gry Sachs
En vän som orkat med mig i snart 8år! Hon är den där vännen som tänker precis som mig, vi är så lika. Hon är den systern jag aldrig fick, den jag inte klarar av att vara utan.
 
 
Maja Pockar
En nybliven vän som man verkligen trivs med och som man inte kan ha tråkigt med. Så omtänksam och godhjärtat med en otrolig vilja och kämparglöd, någon att se upp till. Tackar gudarna för att jag fick träffa den här pärlan!
 
 
 
Ellinor Håkansson
Ellie gör mig alltid glad, hon får mig att känna mig som en bättre människa vad det än gäller. Hon tänker på allt och är en riktigt fin och ärlig vän!
 
 
Clara Fröman
Man kan inte annat än att älska Clara! Hon har gått igenom så mycket och är så stark, hon har ett så gott hjärta. Trots att vi inte träffas så ofta så kan vi prata om allt, tiden har ingen roll i våran vänskap!
 
 
Har så många nya och fina vänner i min klass som jag verkligen ÄLSKAR. Dem gör mig så glad och får mig att aldrig sluta kämpa, världens finaste tjejer! Det gäller även mina killkompisar, älskar dem tusen gånger om!
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej