2 juni 2014, 23:48

 
Vilken dag jag har haft.. Min familj och mina underbara vänner har förgyllt min dag och uppvaktat mig till 100%, kan inte beskriva hur lyckligt lottad jag är. Tusen tack för alla gratulationer, kärlek och omtanke ni alla har gett mig idag, ni anar inte hur varm jag blir i hjärtat av att höra allt det fina ni säger. Är den lyckligaste personen i världen med mina nära och kära vid min sida, jag älskar er!♥
 
Vill även passa på att återigen tacka mina fina tjejer för allt pyntande med ballonger och fula bilder på skåpet, födelsedagssång, uppvaktning och den underbara presenten. Ni är värda allt, tack för den fina vänskapen jag får dela tillsammans med er.
 
Tack till min familj också som gör allt för mig. Mamma bakade min favorittårta igår natt och var klar klockan 02:00, på morgonen sjöng hon och Rockey för mig och gav mig lite presenter. På eftermiddagen kom sedan min pappa hem ifrån Norge för min skull efter att ha varit borta i 2 veckor och jobbat, min syster kom även hem för min skull under dagen. Vi åt grillat, jag öppnade lite fler presenter och fick ta del av en underbar solnedgång med hela familjen samlad, en perfekt dag i mina ögon.
 
 

Kommentera

Publiceras ej