8 juli 2014, 22:18
 
I Lördags åkte jag och Felicia upp till Böda för att kolla på strandfotbollen. Felicias pojkvän Dennis var med tillsammans med ett par kompisar så vi var med dem och hejade! Hade en sån välbehövlig dag med min fina vän, vi avslutade sedan dagen med en bananasplit på min mammas glasscafé!
 

-
 
Sinus
 

Här om dagen träffade jag Ebba och Elsa i Köpingsvik och vi begav oss till Sinus för att sola och bada, riktigt skönt var det! Efter det så gick vi hem till Ebba och åt jordgubbstårta.
 
 
-
 
Igår hände något utöver det vanliga när jag jobbade. Tänker inte gå in på detaljer men riktigt obehagligt var det med polisen inblandat, dagen var omskakande och inte kul alls. På kvällen åkte jag till en kompis för lite festligheter med mina vänner, jag hade en mycket trevlig kväll! Tyvärr finns inga bilder ifrån gårdagen men så är det ibland...
 
 
 

 

Kommentera

Publiceras ej